Project Description
CURS ONLINE
Del 18 de maig al 21 de juny
Descripció del curs
L’aprovació al Parlament de Catalunya de la Llei 11/2014 per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a erradicar l’homofòbia, la lesbòbia, la bifòbia i la transfòbia, ha plantejat nous reptes en relació a la diversitat afectiva sexual i de gènere.
En el marc d’aquesta llei, disposar d’eines i coneixements per promoure el respecte a aquesta diversitat i per eliminar la discriminació que pateixen lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals és d’especial importància.
El curs que oferim té com a objectiu dotar als i les professionals de l’administració d’eines per a garantir la implementació de la Llei 11/2014 i, en conseqüència, garantir els drets de les persones LGBTI i evitar la discriminació per raó de LGBTIfòbia.
Matricula’t a través del nostre moodle seguint les instruccions del programa.
Objectius del curs
Sensibilitzar envers la diversitat afectiva sexual i de gènere.
Dotar a les persones professionals d’un coneixement específic sobre els drets de les persones LGBTI.
Proporcionar eines per evitar la discriminació per raó de LGBTIfòbia i per saber com actuar davant d’aquestes situacions.
Programa
Tema 1: Conceptes bàsics
Tema 2: LGBTIfòbies
Tema 3: Llei 11/2014
Tema 4: Eines d’intervenció
Tema 5: Test d’aprenentatges adquirits