CURS PRESENCIAL

Data
Dissabte 7 de setembre  de 9:30 h. a 19:00 h (8 hores incloent pauses)

Preu
145€ fins dimecres 31 de juliol
195€ inscripcions posteriors al 31 de juliol.

Inscripcions obertes

Ponent

tallergestió ansietat Gonzalo Brito Pons, PhD. Psicòleg Clínic i practicant de meditació amb vint anys d’experiència integrant psicologia occidental i psicologia budista. Autor de desenes d’articles científics i de divulgació sobre mindfulness, compassió i regulació emocional. Recentment ha publicat en col·laboració el llibre “Corazón Cálido, Mente Serena”.

Descripció del curs

Et sents aclaparat per l’ansietat en el teu dia a dia? Cerques eines efectives per a trobar serenitat i connexió enmig del caos modern? Et convidem a participar en el nostre taller d’un dia “Ansietat, Serenitat, Connexió: Estratègies des de la Psicologia Occidental i el Budisme” que tindrà lloc el proper dissabte 7 de setembre.

En aquest taller, combinarem coneixements teòrics i pràctiques efectives per a abordar l’ansietat des d’una perspectiva integral. Al llarg del dia, explorarem com la psicologia occidental i els ensenyaments budistes poden oferir solucions complementàries per a gestionar l’ansietat i promoure un estat de benestar profund.

Aquest taller està dissenyat per a ser accessible i útil per a tot públic, independentment de la seva experiència prèvia amb la psicologia o el budisme. Alternarem entre sessions teòriques i pràctiques, assegurant que puguis aplicar immediatament l’après.

Què pots esperar d’aquest taller?

  • Comprensió profunda de l’ansietat: Analitzarem les causes i manifestacions de l’ansietat, diferenciant entre la por i l’ansietat, i explorant com factors externs i interns contribueixen a aquest estat.
  • Importància del cos: Aprendràs a reconèixer els senyals físics de l’ansietat i a utilitzar pràctiques de consciència corporal per a calmar el teu sistema nerviós.
  • Perspectives complementàries: Descobriràs com la psicologia occidental i la psicologia budista aborden l’ansietat, incloent-hi conceptes com la co-regulació, els vincles segurs, l’acceptació de la impermanencia i la vacuïtat.
  • Pràctiques de Mindfulness i Compassió: Participaràs en meditacions guiades i exercicis de visualització compassiva, dissenyats per a conrear l’amor bondadós, la compassió i l’equanimitat.
  • Eines pràctiques: T’emportaràs a casa tècniques concretes i accessibles per a integrar en la teva vida diària, ajudant-te a manejar l’ansietat i a fomentar una major serenitat i connexió.